پلیس اندیمشک در خصوص پیشگیری از سرقت موتور سیکلت‌ها به مردم توصیه‌ کرد نکات ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پلیس اندیمشک در خصوص پیشگیری از سرقت موتور سیکلت‌ها به مردم توصیه‌ کرد نکات ایمنی را رعایت کنند.

شهروندان موتور سیکلت خود را هنگام پارک نمودن، به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده با قفل و زنجیر آنرا به شیی ثابت و محکم متصل نموده و حتی المقدور در شعاع دید خود و افراد مطمئن قرار دهیدو در صورت امکان موتور سیکلت خود را در پارکینگ‌های عمومی که دارای مسئول مشخص است پارک کنید.

مردم از تحویل موتورسیکلت خود به اشخاص ناشناس حتی برای چند دقیقه کوتاه خودداری کنید و موتورسیکلت خود را حتی برای لحظه کوتاهی به حالت روشن ترک نکنید همچنین از به جای گذاشتن هرگونه اسناد و مدارک موتور سیکلت خود در خورجین، زیر زین و زیر قاب باطری خودداری کنید.

موتورسیکلت خود را شماره گذاری نموده و پلاک اخذ شده را بر روی آن نصب کنید و به دلیل اینکه موتور سیکلت وسیله ایست که ممکن است برای اقدامات ضد امنیتی از آن سو استفاده شود، بنابراین مراقبت از آن را جدی بگیریم همچنین رانندگان موتور سیکلت موظفند هنگام رانندگی ضمن استفاده از کلاه ایمنی، گواهینامه، کارت موتور و بیمه معتبر شخص ثالث را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.